Gerçek Zamanlı Veriler
Gerçek Zamanlı İşlemler

Mobil Filo Yönetimi Uygulaması Operasyonel Araç ve Filo Kiralama Yönetim Sistemi İş Emri ve Saha Operasyonları Entegrasyonu ve Günlük Araç Kiralama Yönetim Sistemi İş Emri ve Saha Operasyonları Entegrasyonu uygulamalarını içermektedir.

Bu uygulama SOFTFİNANS uygulamaları ile entegre olarak çalışmak üzere, Android işletim sistemini kullanan akıllı telefon ve tabletlerde çalışacak şekilde yazılmıştır. SOFTFİNANS veri tabanı ve iş yordamlarına Progress Application Server ve SOFT Web Servisleri aracılığı entegre olarak çalışmaktadırlar. Uygulama ile personelin sahada gerçekleştirdiği aşağıdaki işlemler gerçek zamanlı olarak yönetilebilmektedir

  • Saha personeli iş emri listeleme
  • Saha personel gruplandırma ve grup bazında sorgulama
  • İş emrine ait sözleşme bilgileri görüntüleme
  • Müşteri/Servis teslim ve iade işlemleri
  • İkame araç teslim ve iade işlemleri
  • Saha personelinin vereceği Vale Hizmetleri ve diğer işlemler için iş gerçekleştirme
  • Barkod okutarak araç bilgisi girişi
  • İş durumlarının merkeze anlık iletimi
  • İş emrine sınırsız resim ekleme
  • Parametrik teslimat detayı
  • Masraf ve tahsilat girişleri
  • Görsel dış hasar ve iç hasar tespit işlemleri
  • Teslim ve İadeye ait bilgilerin otomatik e-posta gönderimleri
  • Teslim ve İade bilgilerine imza alabilme
Mobile Fleet management PNG
  • Saha personeli iş tipleri ve emirleri tanımlama (Müşteriye teslim edilecek, iade, vale hizmeti, servise teslim, servisten alma, vb.)
  • Müşteri rezervasyonun bağlı olan olmayan tüm araç hareketlerinin yönetimi (Bölge değişikliği, müşteriye teslim ve iade, servis işlemleri, muayene işlemleri vb.)
  • Onaylanan rezervasyonlarda iş emri oluşturma ve saha ekiplerine kontak kişi iletişim, adres vb. bilgilerinin gönderilmesi
  • Teslim ve iade operasyonları için günlük, haftalık ve aylık planlar oluşturma
  • Operasyon sırasında yapılan yıkama, yakıt alımı vb. masrafların ve tahsilatların kayıt altın alınması
  • Barkod okuma özelliğiyle araç bilgilerinin manuel veri girişi yapılmadan kayıt altına alınabilmesi
  • Teslim/İade sırasında araç kontrollerinin (yakıt durumu, dış ve iç hasarlar, aksesuar ve belgeler) grafiksel ekranlar ile kayıt altına alınabilmesi ve fotoğraf çekip yükleyebilme,
  • Teslim/iade formunun elektronik ortamda oluşturulması, E-İmza ile onay alınması ve E-İmzalı dijital teslim tutanağının müşteriye otomatik e-posta gönderilmesi
  • İş akışları ve organizasyon yapısına göre saha ekiplerinin gruplanabilmesi,

 

 

 

İLGİLİ UYGULAMALAR

Tüm SOFT Uygulamaları entegre yapısı ile hızlı bilgi akışı ve iş süreçlerinde verimlilik sağlar. SOFT ERP’nin amacı, tüm iş operasyonlarının tam entegre şekilde yönetilmesini sağlamaktır. SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTARAYÜZ, SOFTMOBİL ve SOFTE-BELGE Uygulamaları tek başına kullanılabilse de çoklu kullanımda daha fazla avantaj sunar.

SOFT ERP Uygulamaları, dijital dönüşüm sürecinde artan ihtiyaçlara cevap verebilmek için sürekli geliştirilmektedir.

SOFT ile şirketinizi dijital dönüşüme adapte edin!

Operasyonel Araç ve Filo Kiralama Yönetim Sistemi İş Emri ve Saha Operasyonları Entegrasyonu
  • Saha personeli iş emri listeleme
  • Saha personel gruplandırma ve grup bazında sorgulama
  • İş emrine ait sözleşme bilgileri görüntüleme
  • Müşteri/Servis teslim ve iade işlemleri
  • İkame araç teslim ve iade işlemleri
  • Saha personelinin vereceği Vale Hizmetleri ve Diğer işlemler için İş gerçekleştirme
  • Barkod okutarak araç bilgisi girişi
  • İş durumlarının merkeze anlık iletimi
  • İş emrine sınırsız resim ekleme
  • Parametrik teslimat detayı
  • Masraf ve tahsilat girişleri
  • Görsel dış hasar ve iç hasar tespit işlemleri
  • Teslim ve İadeye ait bilgilerin otomatik e-posta gönderimleri
  • Teslim ve İade bilgilerine imza alabilme
Günlük Araç Kiralama Yönetim Sistemi İş Emri ve Saha Operasyonları Entegrasyonu
  • Saha personeli iş tipleri ve emirleri tanımlama (Müşteriye teslim edilecek, iade, vale hizmeti, servise teslim, servisten alma, vb.)
  • Müşteri rezervasyonun bağlı olan olmayan tüm araç hareketlerinin yönetimi (Bölge değişikliği, müşteriye teslim ve iade, servis işlemleri, muayene işlemleri vb.)
  • Onaylanan rezervasyonlarda iş emri oluşturma ve saha ekiplerine kontak kişi iletişim, adres vb. bilgilerinin gönderilmesi
  • Teslim ve iade operasyonları için günlük, haftalık ve aylık planlar oluşturma
  • Operasyon sırasında yapılan yıkama, yakıt alımı vb. masrafların ve tahsilatların kayıt altın alınması
  • Barkod okuma özelliğiyle araç bilgilerinin manuel veri girişi yapılmadan kayıt altına alınabilmesi
  • Teslim/İade sırasında araç kontrollerinin (yakıt durumu, dış ve iç hasarlar, aksesuar ve belgeler)  grafiksel ekranlar ile kayıt altına alınabilmesi ve fotoğraf çekip yükleyebilme,
  • Teslim/iade formunun elektronik ortamda oluşturulması, E-İmza ile onay alınması ve E-İmzalı dijital teslim tutanağının müşteriye otomatik e-posta gönderilmesi
  • İş akışları ve organizasyon yapısına göre saha ekiplerinin gruplanabilmesi,

KURUMSAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE TANIŞIN

SOFT, esnek ve uçtan-uca yapısıyla, küçük işletmeler için temel süreçlerden orta, büyük ve çok uluslu şirketler için tam kapsamlı ERP çözümüne kadar tüm iş süreçlerini kapsayan bir yönetim sunar.

SOFTEASY, SOFTREADY ve SOFTLOYALTY çözümleri her büyüklükteki organizasyonun ihtiyaçlarını karşılar.

Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.

Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.

Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.