Yazılım Destek
Müşteri memnuniyeti bizim için her zaman önceliklidir. Yazılım ve donanım destek hizmetlerimizle, müşterilerimizin deneyimleyebileceği her türlü problem için danışmanlık yapıyor ve çözüme kavuşturuyoruz. Müşteri ofislerinde verilen eğitim ve desteğin yanı sıra, Elektronik Müşteri Desteği ve Yardım Masası Ekibimiz hafta içi her gün destek vermektedir. Müşteri eğitimleri talebe bağlı olarak SOFT Eğitim Merkezinde düzenli olarak yapılmaktadır.
Uzaktan Erişim
Deneyimli yardım masası ekibimiz gerekli durumlarda soruna ya da probleme bağlı olarak uzaktan erişim ile müdahale ederek çözüme ulaşabilir.
Kullanıcı Eğitimleri
Müşteri taleplerine bağlı olarak yapılan yazılım kullanıcı eğitimleri isteğe bağlı olarak SOFT ofisinde veya müşteri ofisinde gerçekleşebilir. Deneyimli eğitimcilerimiz tarafından özel olarak verilen eğitim, müşterilerin bilgi düzeyleri doğrultusunda ilerler.
Yerinde Destek
Müşterilerin talepleri doğrultusunda verilen hizmette deneyimli proje sorumlularımız belirlenen günlerde müşteri ofislerinde çalışır ve destek verir.
Telefon ile Destek
Müşterilerimize özel geliştirilen hizmet platformumuz (UYDS) üzerinden sorunlarınızı iletebilir ve deneyimli yardım masası ekibimizden telefonla destek alabilirsiniz.
Bakım Servisleri
- Sözleşmedeki yazılımların yeni versiyonları
- Yazılımda oluşan hataların giderilmesi
- Yardım masası hizmetleri
- Elektronik müşteri desteği
- Yapıcı istek ve önerilerin karşılanması
- Koruyucu bakım hizmetleri
- Sözleşmedeki yazılımları ilgilendiren kanun ve mevzuat değişiklikleri
Yazılım desteğinin yanında danışmanlık hizmetleri, kurumsal denetim, bulut hizmetleri, donanım desteği ve araç takip sistemi hizmetleri sağlayan SOFT, müşterilerine ihtiyaç doğabilecek her türlü teknik desteği sağlamaktadır.
Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.
Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.
Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.