TEDARİK ZİNCİRİ, LOJİSTİK VE TAŞIMACILIK’TA SOFT ÇÖZÜMLERİ

Soft Support Ok

Lojistik Yazılım Çözümleri SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTE-İLETİ SOFTARAYÜZ, SOFTE-BELGE ve SOFTMOBİL entegre olarak şirketlerinin iş gereksinimlerini karşılayan bir ERP hizmeti sunar.

Lojistik ve Taşımacılık sektöründeki şirketler, giderek artan iş hacmine ayak uydurmak, uluslararası ticareti geliştirmek ve artan müşteri taleplerini karşılamak için rekabet ve maliyet baskısı altında uygun Bilgi Teknolojisi (BT) çözümlerini etkin bir şekilde kullanma zorunluluğu ile karşı karşıyadır.

Tedarik zinciri yönetiminde artan beklentiler, bir bütün olarak iş süreçlerinin yönetimini gerektirmektedir. Günümüzde lojistik sektöründeki şirketler, esnek ve çevik bir yüksek verimlilik organizasyonuyla kaliteli hizmet üretmelidir.

SOFT Lojistik ve Taşımacılık Yönetim Uygulaması, Lojistik ve Taşımacılık Sektöründe yer alan kuruluşların tüm operasyonel iş süreçlerinin entegre olarak yönetilmesine olanak veren bir uygulamadır. Veri tabanı yapısı, sektörün gelişen gereksinimlerine de yanıt verebilmek amacıyla esnek ve parametrik tanımların yapılabilmesine izin verecek şekilde tasarlanmıştır.

SOFT Finansal Yönetim Uygulaması, kuruluşların ticari ve mali işlemlerinin yürütülmesi, yöneticilere karar vermede yardımcı olacak bilgilerin doğru ve hızlı bir şekilde sağlanması ve bir Yönetim Bilişim Sistemi oluşturulması için gerekli fonksiyonları içeren entegre bir yazılım çözümüdür.

SOFT Lojistik ve Taşımacılık Yönetim Uygulaması, Lojistik ve Taşımacılık Sektöründe yer alan kuruluşların tüm iş süreçlerinin entegre olarak yönetilmesine olanak veren bir uygulamadır. Veri tabanı yapısı, sektörün gelişen gereksinimlerine de yanıt verebilmek amacıyla esnek ve parametrik tanımların yapılabilmesine izin verecek şekilde tasarlanmıştır. SOFTARAYÜZ Yazılımları Web, E-Posta ve Elektronik Veri Değişimi (EDI) Arayüzleri, Microsoft Ofis Yazılımları Entegrasyonu, Bilgisayarlı Faks Sistemi Entegrasyonu, Barkod Entegrasyonu gibi işlev ve özellikleri içeren aşağıdaki modüllerden oluşmaktadır.

SOFTE-BELGE, kâğıtsız bir iş ortamı için geliştirilmiş yeni nesil uygulamalardan oluşan web tabanlı bir platform yapısıdır. Bu platform içindeki uygulamalar SOFTTRANS®, SOFTFİNANS ve SOFTARAYÜZ Uygulamaları ile entegre olarak çalışarak bir Kurumsal Kaynak Planlaması sistemi oluşturmaktadırlar. SOFTE-BELGE Platform Uygulamaları standart web servisi arayüzleri ile SOFT Yazılımları dışındaki başka yazılım çözümleri ile de entegre edilebilmektedir.

Bu uygulama, iOS ve Android işletim sistemli akıllı telefon ve tabletlerde çalışacak şekilde geliştirilmiş olup tüm SOFT Uygulamaları ile entegredir. İlerleme Uygulama Sunucusu ve SOFT Web Hizmetleri aracılığıyla SOFTTRANS® ve SOFTFINANCE veritabanı ve iş prosedürleri ile entegre çalışmaktadır. Uygulama, firmanın renk, logo, font, açılış mesajı gibi kurumsal kimlik unsurlarına göre özelleştirilebilmektedir.

SOFTCRM, satış, pazarlama, kampanyalar ve teklifler gibi iş süreçlerini yönetmeyi sağlayan gerçek zamanlı ve web tabanlı bir uygulamadır; aynı zamanda mevcut ve potansiyel müşterilerle iletişimin yönetimini de içerir. SOFTCRM, kullanıcı dostu arayüzü ile şirketlerin müşteri ihtiyaçlarını anlamayı sağlar ve verileri analiz ederek hizmet kalitesini artırır.

SOFT ERP Uygulamaları hakkında detaylı bilgi almak için

Şirketler SOFT ERP ile neleri yapabilir?

  • Endüstri 4.0’a Adaptasyon
  • İş Dönüşümünün Tamamlanması
  • Yenilikçi IoT Çözümlerinin Uygulanması
  • Gelişmiş Raporlama
  • Büyük Verinin Avantajlarından Yararlanma
SOFT Products

Evet. Esnek yapısı ile SOFT ERP her işletmeye uygun hale getirilmektedir. SOFT Uygulamalarının parametrik yapısı, müşterilerin her türlü ihtiyaçlarına uygun şekilde uyarlanabilir. Uygulamalar sürekli güncellendiğinden dolayı, SOFT ERP her zaman yeni yasal düzenlemeleri ve eğilimleri yakalar.

SOFT, 1996 yılından beri küçük, orta ve büyük işletmeler için muhasebe yazılımından çok uluslu şirketlere hizmet veren tam özellikli bir ERP platformuna kadar her ölçekteki kuruluş için esnek, uçtan uca iş yönetimi çözümleri sunmaktadır.

Hayır. Eski veriler uzman ekibimizce SOFT uygulamasına aktarılacaktır bu sayede veri kaybı yaşanmayacaktır.

Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.

Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.

Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.