TAM ENTEGRE SEKTÖREL SOFT ERP UYGULAMALARI
Araç ve Filo Yönetimi ile ilgili iş süreçlerinde karayolu taşımacılığı ile ilgili tüm fonksiyonların yönetilmesini sağlayan SOFT ERP Uygulamaları, araç bazında rezervasyon, araç durumlarının izlenmesi, sürücülerin özlük bilgileri ve iş tecrübeleri bilgilerine ulaşılması, detaylı analiz ve raporlamaları gibi işlemlerin dijital platform üzerinden gerçekleştirilmesine olanak tanır.
Uydu Sistemi, (Seyir, Arvento, Frotcom (Bulgar), Mobil Türk, Satko, Softeal, Transics), Uydu Harita Sistemi, Taşıt Tanıma ve Akaryakıt Sistemi gibi entegrasyonlar sayesinde iş süreçleri için kapsamlı bir çözüm oluşturulur.
- Araçlara ilişkin plaka, motor ve şasi numaraları, marka, model ve tip gibi ruhsat bilgileri; net ağırlık, istiap haddi, yükleme hacmi bilgileri; trafiğe çıkış tarihi, aks sayısı ve benzeri ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı araç sicil dosyalarının tutulması. Araç yüklenirken bu bilgilerden gerekli denetimlerin yapılması
- Araçlara ilişkin trafik muayenesi, sigortalar, uygunluk belgesi ve benzeri süreli belgelerin takibi ve araç yüklemelerinde gerekli denetimlerin yapılması
- Araçlara ilişkin periyodik (sigorta, kasko, taşıt pulu, bakım, vb.) ve planlanamayan (arıza) masraf ve hareketlerin izlenmesi, bunların sefer ve taşıma maliyetlerine yansıtılması, gelecek dönem gelir gider hesaplarına entegrasyonu
- Amortisman ve işletme giderlerinden alınan payların sefer maliyetlerine yansıtılması
- TIR karnesi takibi, seri alım giderlerinin girilmesi ve entegrasyonu
- UBAK belgeleri takibi
- Sefer ve araç maliyetleri ile ilgili analizler ve raporlar
- Araç süreli takip bilgileri ile ilgili robot sistemi
- Sürücü sicil bilgileri, nüfus kaydı bilgileri ve aile bilgilerinin izlenmesi
- Sürücünün geçmiş iş tecrübesi, eğitim ve sağlık durumuna ilişkin bilgilerin kronolojik olarak izlenmesi
- Sürücüye ilişkin ehliyet ve pasaport gibi süreli belgelerin izlenmesi ve sefer bazında denetimi
- Sefer bazında avans ve sürücü harcamaları takibi, avans kapatılması, masrafların sefer maliyetine yansıtılması
- Kara liste takibi
- Sürücü süreli belge takibi için uyarı
İLGİLİ UYGULAMALAR
Tüm SOFT Uygulamaları entegre yapısı ile hızlı bilgi akışı ve iş süreçlerinde verimlilik sağlar. SOFT ERP’ nin amacı, tüm iş operasyonlarının tam entegre şekilde yönetilmesini sağlamaktır. SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTARAYÜZ, SOFTMOBİL ve SOFTE-BELGE Uygulamaları tek başına kullanılabilse de, çoklu kullanımda daha fazla avantaj sunar.
SOFT ERP Uygulamaları, dijital dönüşüm sürecinde artan ihtiyaçlar ile sürekli geliştirilmektedir.
SOFT ile şirketinizi dijital dönüşüme adapte edin!
Uluslararası Araç Takibi ve Filo Yönetimi Uygulaması
- Araçlara ilişkin plaka, motor ve şasi numaraları, marka, model ve tip gibi ruhsat bilgileri; net ağırlık, istiap haddi, yükleme hacmi bilgileri; trafiğe çıkış tarihi, aks sayısı ve benzeri ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı araç sicil dosyalarının tutulması. Araç yüklenirken bu bilgilerden gerekli denetimlerin yapılması
- Araçlara ilişkin trafik muayenesi, sigortalar, uygunluk belgesi ve benzeri süreli belgelerin takibi ve araç yüklemelerinde gerekli denetimlerin yapılması
- Araçlara ilişkin periyodik (sigorta, kasko, taşıt pulu, bakım, vb.) ve planlanamayan (arıza) masraf ve hareketlerin izlenmesi, bunların sefer ve taşıma maliyetlerine yansıtılması, gelecek dönem gelir gider hesaplarına entegrasyonu
- Amortisman ve işletme giderlerinden alınan payların sefer maliyetlerine yansıtılması
- Standart ve fiili maliyetlerle çalışma olanağı
- Araç bazında rezervasyon yapma olanağı
- Araç durumlarının izlenmesi ve araç planlaması yapılması
- Araç sefer hareketlerinin izlenmesi, faaliyet raporlarının oluşturulması
- TIR karnesi takibi, seri alım giderlerinin girilmesi ve entegrasyonu
- UBAK belgeleri takibi
Uluslararası Sürücü Takibi Uygulaması
- Sürücü sicil bilgileri, nüfus kaydı bilgileri ve aile bilgilerinin izlenmesi
- Sürücünün geçmiş iş tecrübesi, eğitim ve sağlık durumuna ilişkin bilgilerin kronolojik olarak izlenmesi
- Sürücüye ilişkin ehliyet ve pasaport gibi süreli belgelerin izlenmesi ve sefer bazında denetimi
- Ülkelere göre vize takibi ve uyarı mekanizması
- İş başvuruları, asli personel, kiralık araç personeli, kardeş şirket personeli, işten ayrılmış personel takibi
- Sicil notları ve diğer her türlü hareketin kronolojik olarak izlenmesi, puanlaması
- Sefer bazında avans ve sürücü harcamaları takibi, avans kapatılması, masrafların sefer maliyetine yansıtılması
- Kara liste takibi
- Sürücü süreli belge takibi için uyarı
Yurtiçi Araç Takibi ve Filo Yönetimi Uygulaması
- Araçlara ilişkin plaka, motor ve şasi numaraları, marka, model ve tip gibi ruhsat bilgileri; net ağırlık, istiap haddi, yükleme hacmi bilgileri; trafiğe çıkış tarihi, aks sayısı ve benzeri ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı araç sicil dosyalarının tutulması
- Araçlara ilişkin trafik muayenesi, sigortalar ve benzeri süreli belgelerin takibi
- Yükleme sırasında araç bilgilerinden gerekli denetimlerin yapılması
- Araçlara ilişkin periyodik (sigorta, kasko, taşıt pulu, bakım, vb.) ve planlanamayan (arıza) masraf ve hareketlerin izlenmesi. Bu maliyetlerin sefer ve taşıma maliyetlerine yansıtılması
- Araç sefer hareketlerinin izlenmesi
- Amortisman ve işletme giderlerinden alınan payların sefer maliyetlerine yansıtılması
- Standart ve fiili maliyetlerle çalışma olanağı
- Sefer ve araç maliyetleri ile ilgili analizler ve raporlar
- Araç bazında rezervasyon yapma olanağı
- Araç durumlarının izlenmesi ve araç planlaması yapılması
Yurtiçi Oto Taşımacılığı Uygulaması
- Firma (müşteri, bayi, vb.) tanımları
- Araç tanımları ve takibi
- Km tablosu oluşturma, taşınan otolara yönelik oto tanımları, istenilen grup kodları ile gruplama ve sigortalama işlemleri için iki tarih arası model bazında oto fiyatı tanımlamaları
- Oto taşıma navlun, prim ve harcırah tarifelerinin tanımlanması ve firma bazında gemi, liman ve bayi sevkiyatları için kullanılacak tarifeleri seçme olanağı
- Oto taşıma navlun tarifelerinin komple araç, oto adedi veya oto cinsi bazında tanımlanabilme özelliği
- Tanımlı tarifelerden otomatik teklif oluşturulması
- Tanımlı tarifelerden otomatik navlun hesaplanması
- Araç, km ve güzergâh farkı ve sigorta işlemleri için kesilecek fatura kalemlerinin otomatik oluşturulması
- İş tipleri üzerinde tanımlanabilen parametreler yardımı ile navlun hesaplama ve fatura kalemlerini oluşturma programlarının seçilebilme özelliği
- Gemi, liman ve bayi sevkiyatlarında şasi bazında takip, her şasi için hasar takibi
Lokomotif ve Vagon Yönetimi
- Lokomotif ve vagon tanımları, marka, model, tip, net ağırlık, istiap haddi, yükleme hacmi bilgilerinin takibi ve yükleme yapılırken bu bilgilerden gerekli denetimlerin yapılması
- Saha tanımları (Gar/Liman/Depo vb.)
- Vagon hareket tanımları, bu tanımlara bağlı gelir/gider ve evrak tanımlayabilme
- Vagon hareketleri bazında beklenen değer girişleri, faturalama, toplu faturalama işlemleri, evrak hazırlama
- Saha vagon stok takibi
- Vagon yer ve durum takibi
- Yükleme ve boşaltma işlemlerinde otomatik vagon hareketlerinin oluşması.
- Tren kalkış ve varış işlemlerinde otomatik vagon hareketlerinin oluşturulması
- Lokomotif ve vagonlara ilişkin periyodik (kira, sigorta, bakım, vb.) ve planlanamayan (arıza) masraf ve hareketlerin izlenmesi, bunların sefer ve taşıma maliyetlerine yansıtılması, gelecek dönem gelir gider hesaplarına entegrasyonu (*)
- Amortisman ve işletme giderlerinden alınan payların sefer maliyetlerine yansıtılması (*)
Taşıt Tanıma ve Akaryakıt Sistem Entegrasyonu
- Veri transferi, oluşan yakıt hareketlerinin günlük olarak sisteme alınması, izlenmesi
- Araç Takibi ve Filo Yönetimi Uygulamalarındaki yakıt takip sistemine veri aktarımı
- Genel Muhasebe gider hesapları ve masraf merkezi entegrasyonu
- Oluşan yakıt hareketleri ile gider faturası kontrolü
KURUMSAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE TANIŞIN
SOFT, esnek ve uçtan-uca yapısıyla, küçük işletmeler için temel süreçlerden orta, büyük ve çok uluslu şirketler için tam kapsamlı ERP çözümüne kadar tüm iş süreçlerini kapsayan bir yönetim sunar.
SOFTEASY, SOFTREADY ve SOFTLOYALTY çözümleri her büyüklükteki organizasyonun ihtiyaçlarını karşılar.
Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.
Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.
Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.