Şirketinizi SOFT Çözümleri ile Dijitalleştirin!

155 modülden oluşan SOFT ERP’nin esnek ve entegre yapısı ile şirketleri Endüstri 4.0’a uyarlıyoruz. Yazılımlarımızda sürdürülebilir çalışma ve yenilikçi yaklaşım konusundaki vurgumuzla uyumlu hale getirerek 24 yıldır Tedarik Zinciri, Lojistik ve Taşımacılık sektöründe hizmet veriyoruz ve Türkiye’deki Tedarik Zinciri, Lojistik ve Taşımacılık Şirketleri için bir numaralı Stratejik İş Ortağı olduk.

Ar-Ge merkezi olma yolunda hızlı ilerlemenin yanı sıra, çözümümüzle sektörde lider tedarikçi olma pozisyonumuzu da koruyoruz. Bu lider ve öncü konumunu korumak için, müşterilerimizle yakın işbirliği içinde yazılım yeniliğine ve fonksiyonel çözümlerin geliştirilmesine sürekli yatırım yapıyoruz.

About Us Homepage
Yıllık Sektörel Deneyim
SOFT ERP Modül
6-48 Aylık Proje Dönemleri
Projeler
Ulusal ve Uluslararası Müşteri
Uzman Kadro

Web Tabanlı SOFT CRM Çözümü

Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) tüm iş süreçlerinin entegre olarak yönetildiği bir yazılım sistemidir.

Kapsamlı bir EPR sistemi tüm iş süreçlerini tek bir sisteme dönüştürür. Günlük angarya işleri eler ve iş süreçlerini hızlandırır. Bu alanda şirketinize maliyet avantajı sağlarken, verimlilik ve şaffaflığı sağlar.

SOFT ERP 155 modülün birlikte entegre çalışmasından oluşur. Her modül farklı bir iş süreci yönetimi sağlar. Uzman kadromuzun şirket analizleriyle şirketlerin süreçleri ve alışkanlıkları tespit edilir. Taraflarca doğru modüller seçilerek detaylı bir fiyat teklifi sunulur.

Anlaşma sürecinin ardından teknik altyapı analizi yapılır, ihtiyaçlar tarafımızca tespit edilip ayrı bir teklif sunulur.

SOFT ERP Çözümü tüm iş süreçlerinin yönetimini sağlar.

155 modulü ile SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTARAYÜZ, SOFTE-BELGE ve SOFTMOBİL uygulamaları yalnızca Tedarik Zinciri, Lojistik, Taşımacılık ve Operasyonel Kiralama sektörleri için geliştirilmiştir.

Homepage CTA Girl

SOFTLOYALTY® SOFT Stratejik İş Ortaklığı Kapsamında Yazılım Ürün ve Hizmetlerinde Dış Kaynak Kullanım Hizmet Modeli ile tanımlanmış bulunan ürün ve hizmetlerin bir sözleşme ile uzun dönemli yönetilmesidir.

SOFTLOYALTY® kapsamında;

  • 155 Modülden Oluşan SOFT Uygulama Lisansları
  • Yeni Nesil Web Tabanlı SOFT Uygulamaları
  • SOFT Uygulamaları Grup Dil Lisansları (İngilizce)
  • SOFT Yönetim Danışmanlığı
  • SOFT Eğitim ve Destek Hizmetleri
  • SOFT Gerçekleştirme Hizmetleri
  • Belirli Periyotlarda Gerçekleşecek Proje Toplantıları
  • Müşteri Ziyaretleri
  • Yazılım Kuruluş Hizmetleri
  • SOFT Kurumsal Denetim Hizmetleri
  • SOFT Bakım Hizmetleri

Daha fazla bilgi almak için…

SOFTREADY® SOFT’un 40 yıllık sektörel deneyiminden faydalanılarak operasyonel, muhasebe ve finans standartları oluşturulmuş, tanım, parametreler, hazır içerik ile SOFT Yazılım Modüllerinin hızlı ve hatasız yeni bir uygulamaya geçiş yapmak, sektörel standartları kullanmak, proje yönetimine kaynak ve zaman ayırmak istemeyen şirketler için geliştirilmiştir.

SOFTREADY® kapsamında,

  • Belirlenen Modülden Oluşan SOFT Uygulama Lisansları
  • Belirlenen Modülden Oluşan Yeni Nesil Web Tabanlı SOFT Uygulamaları
  • Belirli Gün Sayısında SOFT Eğitimleri
  • SOFT Destek Hizmetleri
  • Yazılım Kuruluş Hizmetleri
  • SOFT Bakım Hizmetleri

Daha fazla bilgi almak için…

SOFTEASY® start-uplar için özel olarak hazırlanmış temel modülleri içermektedir. Deneyimli SOFT ekibi tarafından belirlenen temel modüller, gelişen şirket ihtiyaçları kapsamında artırılabilmektedir.

SOFTEASY®  kapsamında,

  • Temel Modülden Oluşan SOFT Uygulama Lisansları
  • Belirlenen Modülden Oluşan Yeni Nesil Web Tabanlı SOFT Uygulamaları
  • Belirli Gün Sayısında SOFT Eğitimleri
  • SOFT Destek Hizmetleri
  • Yazılım Kuruluş Hizmetleri
  • SOFT Bakım Hizmetleri

Daha fazla bilgi almak için…

SOFT’tan Haberler

Etkinlikler, yenilikler ve SOFT hakkındaki yenilikler…

Bizi özel yapan nedir?

1000’in üzerinde yerli ve uluslararası müşteri,yıllık sektörel deneyim ve  57 kişilik uzman kadro

Benzersiz İhtiyaçlara Uyarlanabilir Çözümler
Web Tabanlı ve Mobil
Bulut ve Veri Merkezi
Yazılım Desteği

Detaylı Yazılım Teklifi Talep Edin

    (*) Necessary.