TAM ENTEGRE SEKTÖREL SOFT ERP UYGULAMASI

SOFTCONNECT Uygulaması, SOFTTRANS® Uygulamaları’nın çevrimiçi çalışması sırasında bir kesinti yaşanması durumunda, kişisel bir bilgisayar üzerinde belirli uygulama fonksiyonlarını çalıştırmak amacı ile yükleme sayısı yüksek kritik ofis veya lokasyonlar için geliştirilmiştir. Bir bilgisayar ve bir yazıcı olan ortamlarda taşıma irsaliye bilgilerinin girilmesi, yazdırılması gibi temel fonksiyonları yerine getirir. Programlar kişisel bilgisayar üzerinde (MS Windows), Microsoft MSDE (ücretsiz kullanılabilen kısıtlı MS SQL sürümü) ile Microsoft .Net ortamında çalışacak şekilde hazırlanmıştır.

Bilgi girişinden önce SOFTTRANS® sisteminden şirket ve kullanıcı tanımları; araç, sürücü, firma bilgileri gibi, yalnızca programın çalıştırılacağı nokta ile ilgili olan kodlanmış bilgiler, İnternet bağlantısı ile SOFTCONNECT Uygulamasına aktarılır. Bu yükleme sonrasında veri girişi SOFTTRANS®’da olduğu gibi hızlı ve kontrollü olarak yapılabilir. Yurtiçi Lojistik ve Genel Kargo Taşımacılığı Uygulaması için yurtiçi taşıma irsaliyeleri hazırlanabilir ve SOFTTRANS®’a gönderilir. Oto taşıma ve konteyner taşıma irsaliyeleri şu anki sürüm ile hazırlanamamaktadır.

SOFTTRANS® içinde SOFTCONNECT’ten gelen bilgileri alıp gerekli modülde pozisyon ve yük kayıtlarını otomatik olarak oluşturan adımlar vardır. Bu işlem sonrası fiyat hesaplaması ve faturalama gibi işlemler SOFTTRANS® içinden yapılabilir.

KURUMSAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE TANIŞIN

SOFT, esnek ve uçtan-uca yapısıyla, küçük işletmeler için temel süreçlerden orta, büyük ve çok uluslu şirketler için tam kapsamlı ERP çözümüne kadar tüm iş süreçlerini kapsayan bir yönetim sunar.

SOFTEASY, SOFTREADY ve SOFTLOYALTY çözümleri her büyüklükteki organizasyonun ihtiyaçlarını karşılar.

Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.

Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.

Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.