TAM ENTEGRE SEKTÖREL SOFT ERP UYGULAMALARI
SOFTFİNANS Uygulaması içinde yer alan Servis ve Bakım Yönetimi Uygulaması, Bakım Yönetimi Uygulamasının tüm işlevlerini sağlamakta olup, ek olarak her türlü makine, araç veya donanıma garanti kapsamı içinde veya dışında tamir bakım servisi veren bir işletmenin operasyonunu yönetmek ve yapılan işlemleri faturalamak ve raporlamak için gerekli işlevlerin gerçekleştirilmesi için geliştirilmiştir.
Ayrıca SOFTTRANS® Araç Takibi ve Filo Yönetimi Uygulaması, Stok Kontrol Yönetimi ve Satın Alma Yönetimi Uygulaması ile tam entegre bir yönetim sistemi sunar.
- Servis hizmeti verilen makine, araç ve donanıma ilişkin genel tanımlar
- Modele göre farklı standart işçilik süresi tanımları
- Yedek parça, sarf malzemesi ve işçilik için birden fazla satış fiyatı tanımı
- Arızalı donanım servis formu ve servis iş emri yönetimi
- Servis iş emri kapatılması, fiyatlandırılması ve faturalarının kesilmesi
- İş emri maliyetlerinin hesaplanması
- Periyodik bakım iş emri şablonları tanımı
- Stok Kontrol Uygulaması ile entegre olarak yedek parça stok işlemleri
- İrsaliye, irsaliyeli fatura, e-irsaliye, kağıt fatura, e-fatura, e-arşiv fatura basılması
- Garanti kapsamında servis ve yedek parça işlemleri
- Ekipman servis tarihçesi
- Analiz raporları
İLGİLİ UYGULAMALAR
Tüm SOFT Uygulamaları entegre yapısı ile hızlı bilgi akışı ve iş süreçlerinde verimlilik sağlar. SOFT ERP’ nin amacı, tüm iş operasyonlarının tam entegre şekilde yönetilmesini sağlamaktır. SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTARAYÜZ, SOFTMOBİL ve SOFTE-BELGE Uygulamaları tek başına kullanılabilse de, çoklu kullanımda daha fazla avantaj sunar.
SOFT ERP Uygulamaları, dijital dönüşüm sürecinde artan ihtiyaçlar ile sürekli geliştirilmektedir.
SOFT ile şirketinizi dijital dönüşüme adapte edin!
Lastik Yönetimi Uygulaması
- Çekici ve römork üzerindeki lastik bilgilerinin tutulması (seri numarası, marka, model, desen, orijinal diş derinliği, DOT, üretim tarihi vb.)
- Araç tiplerine göre lastik yerleşim planlarının tutulması
- Mevcut lastiklerin araçlardaki dağılımı ve durumlarının takibi Periyodik ölçme ve diğer hareketlerin sisteme girilmesi ve takibi
- Kaplama vb. işlemlerin takibi, iş emirlerinin verilmesi
- Araç tipi, lastik konumu, güzergâh, taşınan mal miktarı vb. konulara göre lastik yıpranma analizlerinin yapılması
- Kritik diş derinliğine yaklaşan lastikler için uyarı robotu
Bakım Yönetimi Uygulaması
- Araç, makine ve donanıma ilişkin bakım ile ilgili temel bilgilerin tanımlanması ve izlenmesi
- Araç, makine ve donanıma ilişkin periyodik bakım ve kontrol bilgilerinin tanımlanması
- Koruyucu/planlı bakım ve arızi bakım yönetimi
- Günlük, haftalık ve araç bazında kontrol bakım programları düzenlenmesi, uyarılar verilmesi
- İş emri açılması, süre, personel ve parça hareket girişi
- İş emri kapatılması ve maliyet hesaplaması
- Geçmiş hareket izleme ve raporlama
- Yedek parça ve insan gücü planlaması
- Stok Kontrol Uygulaması ile entegre olarak yedek parça stok işlemleri
- Garanti kapsamındaki parçaların takibi
Yurtiçi Araç Takibi ve Filo Yönetimi Uygulaması
- Araçlara ilişkin plaka, motor ve şasi numaraları, marka, model ve tip gibi ruhsat bilgileri; net ağırlık, istiap haddi, yükleme hacmi bilgileri; trafiğe çıkış tarihi, aks sayısı ve benzeri ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı araç sicil dosyalarının tutulması
- Araçlara ilişkin trafik muayenesi, sigortalar ve benzeri süreli belgelerin takibi
- Yükleme sırasında araç bilgilerinden gerekli denetimlerin yapılması
- Araçlara ilişkin periyodik (sigorta, kasko, taşıt pulu, bakım, vb.) ve planlanamayan (arıza) masraf ve hareketlerin izlenmesi. Bu maliyetlerin sefer ve taşıma maliyetlerine yansıtılması
- Araç sefer hareketlerinin izlenmesi
- Amortisman ve işletme giderlerinden alınan payların sefer maliyetlerine yansıtılması
- Standart ve fiili maliyetlerle çalışma olanağı
- Sefer ve araç maliyetleri ile ilgili analizler ve raporlar
- Araç bazında rezervasyon yapma olanağı
- Araç durumlarının izlenmesi ve araç planlaması yapılması
KURUMSAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE TANIŞIN
SOFT, esnek ve uçtan-uca yapısıyla, küçük işletmeler için temel süreçlerden orta, büyük ve çok uluslu şirketler için tam kapsamlı ERP çözümüne kadar tüm iş süreçlerini kapsayan bir yönetim sunar.
SOFTEASY, SOFTREADY ve SOFTLOYALTY çözümleri her büyüklükteki organizasyonun ihtiyaçlarını karşılar.
Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.
Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.
Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.