TAM ENTEGRE SEKTÖREL SOFT ERP UYGULAMALARI

Tüm araç parkı, makine ve donanım ile ilgili bakım kontrol işlemlerine ait tüm fonksiyonların ayrıntılı bir şekilde yönetilmesini sağlayan SOFTFİNANS Uygulamaları, servis hizmeti verilen makine, araç ve donanıma ilişkin tanımlamalar ile kayıt altında tutulan periyodik bakım ve kontrol bilgilerini takip etme, iş emri oluşturma ve raporlama gibi temel işlevler sunar.

Bakım ve servis yönetimine ait iş süreçleri için geliştirilmiş modüller; SOFTTRANS® Araç Takibi ve Filo Yönetimi, Stok Kontrol ve Satınalma Uygulamaları ile entegre çalışarak bütün bir yönetim sistemi oluşturur.

  • İş emri açma ve kapama
  • Maliyet analizleri
  • Raporlamalar
  • Günlük ve haftalık kontrol bakım programları düzenleme
  • İşçilik süresi tanımları
  • Servis ve yedek parça işlemleri
  • Geçmiş hareket izleme ve raporlama
  • Yedek parça ile ilgili işlemler

 

İLGİLİ UYGULAMALAR

Tüm SOFT Uygulamaları entegre yapısı ile hızlı bilgi akışı ve iş süreçlerinde verimlilik sağlar. SOFT ERP’ nin amacı, tüm iş operasyonlarının tam entegre şekilde yönetilmesini sağlamaktır. SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTARAYÜZ, SOFTMOBİL ve SOFTE-BELGE Uygulamaları tek başına kullanılabilse de, çoklu kullanımda daha fazla avantaj sunar.

SOFT ERP Uygulamaları, dijital dönüşüm sürecinde artan ihtiyaçlar ile sürekli geliştirilmektedir.

SOFT ile şirketinizi dijital dönüşüme adapte edin!

Maintance Management
Bakım Yönetimi Uygulaması
  • Araç, makine ve donanıma ilişkin bakım ile ilgili temel bilgilerin tanımlanması ve izlenmesi
  • Araç, makine ve donanıma ilişkin periyodik bakım ve kontrol bilgilerinin tanımlanması
  • Koruyucu/planlı bakım ve arızi bakım yönetimi
  • Günlük, haftalık ve araç bazında kontrol bakım programları düzenlenmesi, uyarılar verilmesi
  • İş emri açılması, süre, personel ve parça hareket girişi
  • İş emri kapatılması ve maliyet hesaplaması
  • Geçmiş hareket izleme ve raporlama
  • Yedek parça ve insan gücü planlaması
  • Stok Kontrol Uygulaması ile entegre olarak yedek parça stok işlemleri
  • Garanti kapsamındaki parçaların takibi

Daha Fazla Bilgi Almak İçin

Service and Maintance Management
Servis ve Bakım Yönetimi Uygulaması
  • Servis hizmeti verilen makine, araç ve donanıma ilişkin genel tanımlar
  • Modele göre farklı standart işçilik süresi tanımları
  • Yedek parça, sarf malzemesi ve işçilik için birden fazla satış fiyatı tanımı
  • Arızalı donanım servis formu ve servis iş emri yönetimi
  • Servis iş emri kapatılması, fiyatlandırılması ve faturalarının kesilmesi
  • İş emri maliyetlerinin hesaplanması
  • Periyodik bakım iş emri şablonları tanımı
  • Stok Kontrol Uygulaması ile entegre olarak yedek parça stok işlemleri
  • Garanti kapsamında servis ve yedek parça işlemleri
  • Ekipman servis tarihçesi

Daha Fazla Bilgi Almak İçin

Tire Management Application
Lastik Yönetimi Uygulaması
  • Çekici ve römork üzerindeki lastik bilgilerinin tutulması (seri numarası, marka, model, desen, orijinal diş derinliği, DOT, üretim tarihi vb.)
  • Araç tiplerine göre lastik yerleşim planlarının tutulması
  • Mevcut lastiklerin araçlardaki dağılımı ve durumlarının takibi Periyodik ölçme ve diğer hareketlerin sisteme girilmesi ve takibi
  • Kaplama vb. işlemlerin takibi, iş emirlerinin verilmesi
  • Araç tipi, lastik konumu, güzergâh, taşınan mal miktarı vb. konulara göre lastik yıpranma analizlerinin yapılması
  • Kritik diş derinliğine yaklaşan lastikler için uyarı robotu

KURUMSAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE TANIŞIN

SOFT, esnek ve uçtan-uca yapısıyla, küçük işletmeler için temel süreçlerden orta, büyük ve çok uluslu şirketler için tam kapsamlı ERP çözümüne kadar tüm iş süreçlerini kapsayan bir yönetim sunar.

SOFTEASY, SOFTREADY ve SOFTLOYALTY çözümleri her büyüklükteki organizasyonun ihtiyaçlarını karşılar.

Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.

Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.

Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.