her türlü ürün Satın alımı ve idari ilişkileri yönetin
Üretim Yönetimi Uygulaması; basit üretim yapıları ve lojistik şirketlerinde takım ve kit oluşturma gibi basit üretim işlevlerinin gerçekleştirilmesi için Stok, Satınalma, Satış ve Ambar Yönetimi, Yurtiçi Lojistik ve Genel Kargo Taşımacılığı Modülleri ile entegre olarak çalışır.
- Ürün ağacı tanımları
- Üretim siparişleri takibi
- Siparişe göre veya stoka üretim yapabilmesi
- Üretim maliyetlerinin hesaplanabilmesi
- Üretim planlarının oluşturulabilmesi
- Malzeme gereksinim planlaması
- Kantar entegrasyonu
İLGİLİ UYGULAMALAR
Tüm SOFT Uygulamaları entegre yapısı ile hızlı bilgi akışı ve iş süreçlerinde verimlilik sağlar. SOFT ERP’ nin amacı, tüm iş operasyonlarının tam entegre şekilde yönetilmesini sağlamaktır. SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTARAYÜZ, SOFTMOBİL ve SOFTE-BELGE Uygulamaları tek başına kullanılabilse de, çoklu kullanımda daha fazla avantaj sunar.
SOFT ERP Uygulamaları, dijital dönüşüm sürecinde artan ihtiyaçlar ile sürekli geliştirilmektedir.
SOFT ile şirketinizi dijital dönüşüme adapte edin!
Stok Kontrol Yönetimi
- Ayrıntılı malzeme özellikleri grup, tip, cins, sınıf ayrımları
- Malzemenin üç ayrı birimle takibi, alternatif malzeme takibi
- Birden fazla ambarla çalışma olanağı
- Ambar bazında yetki tanımı
- Minimum, optimum ve maksimum malzeme seviyeleri takibi ve uyarıları
- Malzeme giriş/çıkış hareketleri ve rezerve, arıza, garanti, konsinye takibi
- Masraf yeri bazında iç kullanıma çıkış ve takip işlemleri, sarf listeleri
- Yer takibi, malzeme toplama listesi
- Maliyetlerin ortalama, FIFO ve LIFO cinsinden eş zamanlı olarak hesaplanması
- Stok muavini, envanter defteri ve dönem sonu mahsuplaştırma işlemleri
Satınalma Yönetimi
- Satınalma taleplerinin yönetimi
- Teklif isteme ve teklif değerlendirme
- Satınalma taleplerinden ve tekliften satınalma siparişi yaratılması
- Sipariş durumu izlenmesi
- Siparişe bağlı ve siparişsiz satınalma işlemleri
- Tesellüm işlemleri
- Alış faturalarının işlenmesi
- Mal girişinde otomatik sipariş kapatma
- Alış faturasında fiyat kontrolü
- Sözleşme fiyatları üzerinden otomatik hesaplama ve iskonto takibi
Satış Yönetimi
- Müşteri bilgilerinin izlenmesi
- Müşteri bazında birden fazla sevk adresi tanımlama olanağı
- Mal ve hizmetler için fiyat listeleri hazırlanması
- Döviz bazında fiyat listesi olanağı
- Satış siparişlerinin alınması
- Sipariş sırasında satış koşullarının belirtilebilmesi
- Sipariş sırasında sevkiyat bilgilerinin girilebilmesi
- Parametrik olarak tanımlanan risk hesaplama formülleri
- Sipariş onayı sırasında rezervasyon olanağı
- Parçalı sevkiyat olanağı ve sipariş durumu izlenmesi
Ambar Yönetimi
- Çoklu ambar yönetimi
- Ambar içi bölüm koridor, yer ve raf tanımları
- Yerlerin karantina, kalite kontrol, soğutmalı alan olarak tanımlanabilmesi
- Yerlerin stoklama, toplama, transit alanı olarak tanımlanabilmesi
- Yerlerin mal cinsine göre ayrılabilmesi
- Mal kabul listesi
- Mal kabul ve irsaliye arasında fark olan malların listesi
- Malzeme kabul, yerleştirme, toplama ve sevkiyat hareketleri
- Palet takibi
- Kullanıcı tarafından tanımlanabilen ambar içi hareketler
Yurtiçi Lojistik ve Genel Kargo Taşımacılığı
- Firma (müşteri, bayi, vb.) tanımları, km tablosu oluşturma
- Araç tanımları (kamyon, çekici ve römorklar) ve takibi
- Araç için pozisyon dosyası yaratılması, yük ve koli bilgileri girişi, evrak açıklamalarının girilebilmesi
- Rezervasyon alınması, rezervasyon havuzundaki yüklerin varış yerleri ve mal cinsi vb. bilgilere göre seçilerek araçlara yüklenmesi, araçlara yüklenirken hacim ve ağırlık kontrolü yapılması
- Planlama
- Genel kargo taşıması için navlun, prim ve harcırah tarifelerinin tanımlanması
- Tanımlı tarifelerden otomatik teklif oluşturulması ve takibi
- Firma bazında kullanılacak tarifeleri seçme olanağı
- Navlun tarifelerinin komple araç, parsiyel ve mal cinsi bazında tanımlanması, tarife kopyalama
- Maliyet tarifelerinin girilmesi ve otomatik hesaplama
KURUMSAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE TANIŞIN
SOFT, esnek ve uçtan-uca yapısıyla, küçük işletmeler için temel süreçlerden orta, büyük ve çok uluslu şirketler için tam kapsamlı ERP çözümüne kadar tüm iş süreçlerini kapsayan bir yönetim sunar.
SOFTEASY, SOFTREADY ve SOFTLOYALTY çözümleri her büyüklükteki organizasyonun ihtiyaçlarını karşılar.
Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.
Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.
Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.