İzlenebilir ve şeffaf yönetim sağlar

Satış Yönetimi Uygulaması, her türlü mal ve hizmetin satışı yapılabilmekte; müşteri ve bayi yönetimi sağlanmaktadır. Bu uygulama SOFTFİNANS’ın Ambar Yönetimi, Stok Kontrol, Sevkiyat Yönetimi ve Barkod Entegrasyonu, Ambar Yönetimi Standart EDI Entegrasyonu ve Kantar Entegrasyonu modülleri ile entegre olarak veya bağımsız çalışabilmekte ve bir WMS çözümü oluşturmaktadır. Bu uygulama ile her türlü satış ve hizmeti yönetilebilir. Müşteri ve distribütör yönetimi de sağlanmaktadır.

  • Müşteri bilgilerinin izlenmesi
  • Müşteri bazında birden fazla sevk adresi tanımlama olanağı
  • Mal ve hizmetler için fiyat listeleri hazırlanması
  • Döviz bazında fiyat listesi olanağı
  • Satış siparişlerinin alınması
  • Sipariş sırasında satış koşullarının belirtilebilmesi
  • Sipariş sırasında sevkiyat bilgilerinin girilebilmesi
  • Parametrik olarak tanımlanan risk hesaplama formülleri
  • Sipariş onayı sırasında rezervasyon olanağı
Sales Management Application
  • Parçalı sevkiyat olanağı ve sipariş durumu izlenmesi
  • Satış, verilen hizmet veya iade faturası gibi fatura tipi bazında ayrım yapılabilmesi
  • Depoya sevk listesi ve mal toplama listesi gönderebilme. (Ambar Yönetimi Modülüne satış siparişinden toplama iş emri oluşturma)
  • İrsaliye, irsaliyeli fatura, e-irsaliye, kağıt fatura, e-fatura, e-arşiv fatura basılması
  • İrsaliye kopyalama yapılabilmesi
  • Stok Kontrol, Ambar Yönetimi, Üretim Yönetimi, Cari Hesap ve Genel Muhasebe uygulamaları ile entegrasyon
  • Kantar entegrasyonu
  • Müşteri, mal ve tarih bazında satış analizleri
  • Müşteri ve mal bazında kota takibi

 

 

İLGİLİ UYGULAMALAR

Tüm SOFT Uygulamaları entegre yapısı ile hızlı bilgi akışı ve iş süreçlerinde verimlilik sağlar. SOFT ERP’ nin amacı, tüm iş operasyonlarının tam entegre şekilde yönetilmesini sağlamaktır. SOFTTRANS®, SOFTFİNANS, SOFTARAYÜZ, SOFTMOBİL ve SOFTE-BELGE Uygulamaları tek başına kullanılabilse de, çoklu kullanımda daha fazla avantaj sunar.

SOFT ERP Uygulamaları, dijital dönüşüm sürecinde artan ihtiyaçlar ile sürekli geliştirilmektedir.

SOFT ile şirketinizi dijital dönüşüme adapte edin!

Warehouse Management System (WMS)
Ambar Yönetimi Uygulaması
  • Çoklu ambar yönetimi
  • Ambar içi bölüm koridor, yer ve raf tanımları
  • Yerlerin karantina, kalite kontrol, soğutmalı alan olarak tanımlanabilmesi
  • Yerlerin stoklama, toplama, transit alanı olarak tanımlanabilmesi
  • Yerlerin mal cinsine göre ayrılabilmesi
  • Mal kabul listesi
  • Mal kabul ve irsaliye arasında fark olan malların listesi
  • Malzeme kabul, yerleştirme, toplama ve sevkiyat hareketleri
  • Palet takibi
  • Kullanıcı tarafından tanımlanabilen ambar içi hareketler

daha fazla bilgi almak için

Purchasing Management Application
Satınalma Yönetimi Uygulaması
  • Satınalma taleplerinin yönetimi
  • Teklif isteme ve teklif değerlendirme
  • Satınalma taleplerinden ve tekliften satınalma siparişi yaratılması
  • Sipariş durumu izlenmesi
  • Siparişe bağlı ve siparişsiz satınalma işlemleri
  • Tesellüm işlemleri
  • Alış faturalarının işlenmesi
  • Mal girişinde otomatik sipariş kapatma
  • Alış faturasında fiyat kontrolü
  • Sözleşme fiyatları üzerinden otomatik hesaplama ve iskonto takibi

daha fazla bilgi almak için

Inventory Control Application
Stok Kontrol Uygulaması
  • Ayrıntılı malzeme özellikleri grup, tip, cins, sınıf ayrımları
  • Malzemenin üç ayrı birimle takibi, alternatif malzeme takibi
  • Birden fazla ambarla çalışma olanağı
  • Ambar bazında yetki tanımı
  • Minimum, optimum ve maksimum malzeme seviyeleri takibi ve uyarıları
  • Malzeme giriş/çıkış hareketleri ve rezerve, arıza, garanti, konsinye takibi
  • Masraf yeri bazında iç kullanıma çıkış ve takip işlemleri, sarf listeleri
  • Yer takibi, malzeme toplama listesi
  • Maliyetlerin ortalama, FIFO ve LIFO cinsinden eş zamanlı olarak hesaplanması
  • Stok muavini, envanter defteri ve dönem sonu mahsuplaştırma işlemleri

daha fazla bilgi almak için

Bonded Warehouse Management
Antrepo ve İhracat Deposu Yönetimi Uygulaması
  • Birden fazla ihracat deposu ve antrepo tanımlanabilmesi
  • Bir malın depo içinde birden fazla yere yerleştirilebilmesi (otomatik yerleştirme yapılmaz)
  • Dolu ve boş yerlerin takibi, bazı alanların kiraya verilebilmesi
  • Depo giriş ve çıkış hareketleri
  • Uluslararası Karayolu, Denizyolu, Havayolu ve Demiryolu Taşımacılığı uygulamalarının İhracat modülleri ile bilgi alışverişi (İhracat Deposu)
  • Uluslararası Karayolu, Denizyolu, Havayolu ve Demiryolu Taşımacılığı uygulamalarının İthalat modüllerinden yük bilgileri transferi (Antrepo)
  • Malların depo içinde çıkış birimi cinsinden takibi
  • Tesellüm belgesi ve diğer evrakların oluşturulması
  • Hasar ve arıza takibi
  • Operasyon ve depo arasındaki miktar, ağırlık ve hacim farklarının takibi

daha fazla bilgi almak için

Distribution Management and Barcode Integration
Satış ve Dağıtım Yönetimi
  • Teklif, satın alma ve sipariş yönetimi
  • İlgili tarifeler oluşturma
  • Fatura ve irsaliye işlemleri
  • Maliyet analizleri ve raporları
  • Fiyatlandırma
  • Tam entegre yapı
  • Rezervasyon bilgileri
  • Çoklu ambar yönetimi
  • Pozisyon ve yük oluşturma

daha fazla bilgi almak için

Production Management Application
Üretim Yönetimi
  • Ürün ağacı tanımları
  • Üretim siparişleri takibi
  • Siparişe göre veya stoka üretim yapabilmesi
  • Üretim maliyetlerinin hesaplanabilmesi
  • Üretim planlarının oluşturulabilmesi
  • Malzeme gereksinim planlaması
  • Kantar entegrasyonu

Daha Fazla Bilgi Almak İçin

Warehouse Barcode Integration
Barkod Entegrasyonları
  • Antrepo Barkod Entegrasyonu
  • Lojistik Depo Barkod Entegrasyonu
  • Dağıtım Yönetimi & Barkod Entegrasyonu
  • Genel Kargo Taşımacılığı Yönetimi & Barkod Entegrasyonu
  • Üretici Bilgileri Barkod Entegrasyonu

daha fazla bilgi almak için

KURUMSAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE TANIŞIN

SOFT, esnek ve uçtan-uca yapısıyla, küçük işletmeler için temel süreçlerden orta, büyük ve çok uluslu şirketler için tam kapsamlı ERP çözümüne kadar tüm iş süreçlerini kapsayan bir yönetim sunar.

SOFTEASY, SOFTREADY ve SOFTLOYALTY çözümleri her büyüklükteki organizasyonun ihtiyaçlarını karşılar.

Sanal sunucuların yönetimi ve koordinasyonu SOFT tarafından sağlanır. Standart bir yedekleme hizmeti, tüm sunucular için 4 haftalık geri dönüşümlü günlük görüntü yedeklemesi oluşturmaktadır.

Deneyimli SOFT personeli tarafından verilen yazılım danışmanlığı ve eğitimler, SOFT uygulamalarının doğru ve verimli kullanılmasını sağlar.

Müşterilerimiz Yardım Masası’na telefon veya e-posta ile ulaşabilir, sorunlarını bildirerek talepte bulunabilir veya bilgi alabilir.